Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

Κώστας Μαρτάκης
Καλεσμένος στο πρωινό του Mega, ήταν ο Κώστας Μαρτάκης ο οποίος αναφέρθηκε στη συνεργασία του με τον Ηλία Ψινάκη, τη σύγκριση με τον Σάκη Ρουβά και στο αν έχει σχέση αυτή την περίοδο.

Για τον Ηλία Ψινάκη ως μάνατζερ: «Τώρα με μανατζάρει η εταιρία μου. Με τον Ηλία είμαστε πολύ καλοί φίλοι και αυτό είναι το θέμα μας, πως μπορεί να κάνουμε πολύ καλή παρέα αλλά στη δουλειά δεν μπορούσαμε να συνυπάρξουμε, γιατί ο καθένας είχε τη δική του ισχυρή άποψη. ΟΗλίας έλεγε να κάνω κάτι και θα μου πει μετά το γιατί, επειδή έπρεπε να προλάβουμε τη χρονική στιγμή, ενώ εγώ θέλω να ξέρω γιατί κάνω το οτιδήποτε. Αυτός ήταν ο κυρίαρχος λόγος. Σε δεύτερο πλάνο ήταν ότι εκείνη την περίοδο έκανε τη δική του τηλεοπτική καριέρα και δεν προλάβαινε να μανατζάρει και εμένα και τον ίδιο!».

Για τη σύγκριση με τον Σάκη Ρουβά: «Εγώ ποτέ δεν έβλεπα κάποια κοινά στοιχεία με τον Σάκη και δεν ήταν δική μου στρατηγική να γαντζωθώ από αυτό το πράγμα. Δεν πιστεύω ότι μοιάζω καθόλου με τον Ρουβά. Ίσως φταίει ο Ηλίας γιατί ήταν μάνατζερ του Σάκη και μετά ανέλαβε εμένα. Νομίζω όμως πως το έχω αποδείξει ότι δεν προσπαθώ να μιμηθώ κάποιον άλλον. (...) Ήταν πολύ άδικο και για τον Σάκη, γιατί δεν μπορείς έναν καταξιωμένο άνθρωπο να τον συγκρίνεις με κάποιον νέο στο χώρο».

Για τη Eurovision: «Μ’ αρέσει ο θεσμός της Eurovision, θέλω κάποια στιγμή να πάω, δεν έχω να χάσω και κάτι, αλλά δεν είναι αυτός ο στόχος μου».

Για το αν έχει σχέση: «Δεν έχω σχέση, είμαι μόνος μου. Γενικά όταν θα έρθει κάτι σοβαρό στη ζωή μου δεν θα το διαφημίσω, ούτε όμως θα το κρύψω. Τώρα τα διάφορα παιχνίδια και φλερτ δεν θέλω να τα προβάλλω προς τα έξω».
YΓ: ΕΜΕΙΣ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΡΟΤΕΡΕΟΤΗΤΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΥΓΓΡΙΘΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΡΟΥΒΑ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ.. ΑΝ ΔΕΝ ΣΗΓΓΡΙΝΟΣΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ  ΡΟΥΒΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΗΞΕΡΕ ΚΑΝΕΙΣ. ΚΑΙ ΣΗΜΦΩΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΟΤΙ ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΟΥΒΑ .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου